Read Time:58 Second
Η συζήτηση για την κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών στο γυμνάσιο εντάσσεται στη χορεία των απόψεων που εκφράζονται απο άσχετους, αμαθείς και απαίδευτους.
Σε μια εποχή που καταργείται ή έστω απλοποιείται οτιδήποτε θεωρείται “δύσκολο” και “δυσνόητο”, σε μια εποχή που ο κάθε αδαής και ημιμαθής εκφράζεται επί παντός του επιστητού με την άνεση του ειδήμονα, τα Αρχαία Ελληνικά, η γλωσσα της οποίας η νεοελληνική αποτελεί ιστορική συνέχεια και η βάση των περισσότερων γλωσσών του Δυτικού Κόσμου και τροφοδοτεί όχι μονο το λεξιλόγιο, αλλά και τον πνευματικό πολιτισμό στο σύνολο του, υποβαθμίζεται και απαξιώνεται. Την ίδια στιγμή που στη Γαλλία και στη Δανία διαδηλώνουν για την ενδεχόμενη μείωση των ωρών διδασκαλίας των αρχαίων στα σχολεία τους και στην Αγγλία τα αρχαία διδάσκονται σε πειραματικό στάδιο ακόμη και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση !
Πισω απο τη υποβολιμαία “συζήτηση” κρύβεται βέβαια, όχι μόνο η αναγκαιότητα εφαρμογής των μνημονιακών δεσμεύσεων για μείωση ωρών διδασκαλίας και κάτ´ επέκταση της μείωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Κυρίως υποκρύπτεται η προσπάθεια εκκόλαψης μιας αφασικής κοινωνίας, χωρίς κριτική σκέψη και ιστορική συνείδηση, εύπλαστης και χειραγωγήσιμης από τα ξόανα της εξουσίας που κραδαίνουν την αμορφωσιά τους ως παντιέρα προοδευτισμού, ενώ στην πραγματικότητα βρωμοκοπούν συντηρητισμό και βλακεία.
Σε μια εποχή που καταργείται ή έστω απλοποιείται οτιδήποτε θεωρείται “δύσκολο” και “δυσνόητο”, σε μια εποχή που ο κάθε αδαής και ημιμαθής εκφράζεται επί παντός του επιστητού με την άνεση του ειδήμονα, τα Αρχαία Ελληνικά, η γλωσσα της οποίας η νεοελληνική αποτελεί ιστορική συνέχεια και η βάση των περισσότερων γλωσσών του Δυτικού Κόσμου και τροφοδοτεί όχι μονο το λεξιλόγιο, αλλά και τον πνευματικό πολιτισμό στο σύνολο του, υποβαθμίζεται και απαξιώνεται. Την ίδια στιγμή που στη Γαλλία και στη Δανία διαδηλώνουν για την ενδεχόμενη μείωση των ωρών διδασκαλίας των αρχαίων στα σχολεία τους και στην Αγγλία τα αρχαία διδάσκονται σε πειραματικό στάδιο ακόμη και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση !
Πισω απο τη υποβολιμαία “συζήτηση” κρύβεται βέβαια, όχι μόνο η αναγκαιότητα εφαρμογής των μνημονιακών δεσμεύσεων για μείωση ωρών διδασκαλίας και κάτ´ επέκταση της μείωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Κυρίως υποκρύπτεται η προσπάθεια εκκόλαψης μιας αφασικής κοινωνίας, χωρίς κριτική σκέψη και ιστορική συνείδηση, εύπλαστης και χειραγωγήσιμης από τα ξόανα της εξουσίας που κραδαίνουν την αμορφωσιά τους ως παντιέρα προοδευτισμού, ενώ στην πραγματικότητα βρωμοκοπούν συντηρητισμό και βλακεία.