Το πρόβλημα δεν είναι να είσαι ρατσιστής, φασίστας ή ναζί.
Το πρόβλημα δεν είναι να κρατάς για τον εαυτό σου τις μισαλλόδοξες απόψεις σου και να πιστεύεις ότι είσαι ο απευθείας απόγονος του Αδάμ ή του Άριου, ανώτερος από κάθε άλλον, φορέας του κορυφαίου πολιτισμού που εμφανίστηκε στην ανθρωπότητα, ενώ όλοι οι άλλοι είναι κατώτεροι από εσένα και πρέπει να σε υπηρετούν ή απλώς να μην υπάρχουν και αν υπάρχουν να εξοντωθούν.
Το πρόβλημα δεν είναι να πιστεύεις ότι είσαι ο θεματοφύλακας της πατρίδας και της θρησκείας σου και μπορείς- καταπατώντας κάθε ανθρώπινο δικαίωμα, νόμο και διεθνές δίκαιο- να επιβάλλεις τον δικό σου “πολιτισμό” της βαρβαρότητας σε ανθρώπους ταλαιπωρημένους και κυνηγημένους, σε μικρά παιδιά, σε μάνες, σε ανήμπορους ηλικιωμένους.
Το πρόβλημα δεν είναι να πιστεύεις ότι κινδυνεύεις από την παγκόσμια σιωνιστική απειλή, σε κυνηγούν τα Ελοχίμ και τα Νεφελίμ, οι Αμερικάνοι, οι Ρώσοι, οι εξωγήινοι, οι Σύροι, οι Πακιστανοί, οι Αφγανοί πρόσφυγες, που εσύ τους αποκαλείς όλους μόνον λαθρομετανάστες και είσαι και σίγουρος.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι είσαι ανιστόρητος και αμόρφωτος, χωρίς παιδεία και ανθρωπιά.
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ καταλαβαίνεις ότι είσαι ρατσιστής, φασίστας ή ναζί.
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ καταλαβαίνεις τί σημαίνει να είσαι ρατσιστής, φασίστας και ναζί και καμαρώνεις ως δήθεν…πατριώτης και…χριστιανός ορθόδοξος.
Το πρόβλημα είναι ότι χτυπάς φιλικά την πλάτη όσων βιαιοπραγούν και εκστομίζουν τον οχετό τους.
Το πρόβλημα είναι ότι ψηφίζεις να μας εκπροσωπούν και εκείνοι που καλλιεργούν τον σκοταδισμό και υποθάλπουν το μίσος και τη βία προς ίδιον και μόνον όφελος.
Το πρόβλημα είναι ότι σκορπάς το δηλητήριο σου και στους γύρω σου και δηλητηριάζεις ακόμη και τα παιδιά σου.
Το πρόβλημα είναι πως είσαι πάντα πρόθυμος να ανεχτείς το μίσος και τη βία προς οποιονδήποτε που δε συμφωνεί μαζί σου ή απειλεί τα δήθεν κεκτημένα σου.
Το πρόβλημα είναι ότι είσαι υπερήφανος για ό,τι πρεσβεύεις.
Το πρόβλημα είναι ότι είσαι ρατσιστής, φασίστας και ναζί και ΔΕΝ το ξέρεις…
Πίνακας : George Bellows , “The Cliff Dwellers“, 1913